pslnewsy.pl

wiadomosci telewizja internetowa

wiadomosci telewizja internetowa

6. Wiosna-Clean Dzienne

Twoja skrzynka odbiorcza nie jest systemem bazy danych lub zgłoszenia – pamiętaj, aby sprawdzić, czytać i usunąć pocztę codziennie w miarę możliwości i obsługiwać tylko jeden raz każdą wiadomość. Robi „szybki test” e-maile, a następnie wraca do nich później w czasie akcji odpadów – otworzyć, czytać, działania i je usunąć. Bez wyjątków.

7. Wybierz Your Time

wiadomosci telewizja internetowa

Nie trać cennego czasu brodząc skrzynce odbiorczej, gdy poziom energii są na najwyższym – radzić sobie z e-maili, a później skupić się na swoich zadaniach „wysokiej klasy”, kiedy jesteś zapalony do pracy! Dla większości ludzi email jest częścią administracyjną ich pracy, a nie zadanie, które przyczynia się bezpośrednio do ich celów, dlatego ważne jest, aby przeznaczyć energię odpowiednio.

8. Skonfiguruj szablony

Jeśli istnieją maile, aby regularnie pisać utwórz szablon i zapisz go na przeciągi folderu, dzięki czemu można wyciąć i wkleić tekst, a nie spędzać czas pisania tego samego e-maila na kółko.

9. Mądrze dobieraj słowa

wiadomosci telewizja internetowa

E-mail jest fantastycznym narzędziem, ale może być również bardzo niebezpieczne, gdy niewłaściwe słowa są używane, a nasz komunikat jest błędnie. Pamiętaj – Twoje słowa stworzyć swój świat, więc zastanów się dobrze, zanim trafisz na przycisk Wyślij, a następnie w razie wątpliwości patrz punkt nr 2 – podnieść słuchawkę!

10. Sprawdzić i dokładnie sprawdzić czy adresata

Zanim trafisz wysłać Należy zawsze sprawdzać „Do” listy – nie ma zbyt wiele opowieści grozy tam ludzi, którzy przypadkowo otrzymane e-maile o sobie, i wrażliwych informacji w niepowołane ręce. E-mail może być Twoim najlepszym przyjacielem, ale może też być twoim wrogiem, gdy nagle trzeba uporządkować bardzo brudny „bezpańskich” scenariusz e-mail. Sprawdź, sprawdzić i dokładnie sprawdzić!

Wpisany przez Faye Hollands, Career Coach and Time Management Specialist w przyćmić Consulting.Faye specjalizuje się w pracy ambitnych profesjonalistów, którzy chcą stworzyć karierę kochają, zrobić więcej w krótszym czasie, a osobiście i zawodowo udany.

Artykuł dzięki: